missmk

Live your life before someone else does

Vitt

Publicerad 2013-06-24 13:48:00 i Allmänt,

Efter att jag kom hem från parken idag där jag legat och solat sprang jag på brevbäraren precis utanför min dörr. Hon höll i ett paket och sa: "Till dig". Likt ett barn på julafton rusade jag in i lägenheten och tog av mig min bikiniöverdel och provade min nya vita virkade topp. Den är så fin! Fick även hem ett par vita pumps. Älskar vitt! Nu har jag både svarta, vita och gråa pumps att ha i sommar. Allt man behöver i skoväg.

Har även skämt bort mig själv med att beställa en klänning som är såååå fin. Jag har knappt några klänningar alls längre. Provade dom jag hade igår men blev lite ledsen då jag inte kunde ha någon längre. Inte ens min superfina cerisia tubtopklänning. Dom är alldeles för stora nu då jag har lagt om min livsstil och blivit lite slimmare i kroppen. Hur bra det än är med en ny hälsosammare livsstil så blir jag faktiskt lite ledsen när jag inte kan ha kläder längre som jag ändå tycker mycket om. Så onödigt att köpa nya liksom. Inte nog med det så råkade min knallrosa sportbh hamna bland mina vita underkläder igår när jag tvättade. JAAA vad glad jag blev när jag öppnade luckan på tvättmaskinen och fick se att allt var ljusrosa. Blev inte ett dugg bitter!!!
 
Aja är i alla fall glad att jag lyckats hitta en klänning som jag gillar. Jag är annars rätt kräsen när det kommer till klänningar.
 
Här ser ni min nya fina topp och skor.
 
 
 
Både toppen och skorna kommer ifrån Nelly.
 
Och här är klänningen som jag har skickat efter. Den är så fantastiskt fin!!! Den kommer bli min stora favorit i sommar! Det är tjejen på bilden som designat och virkat den. Mycket duktig och imponerande minst sagt!
 
Nu ska jag äta lunch och bege mig till jobbet.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela