missmk

Live your life before someone else does

Beiget, grått, svart och vitt

Publicerad 2013-03-25 00:49:00 i Allmänt,

 
Jag och Marie hittade ingenting fint på stan igår. Det är en sådan hysteri i butikerna i Sthlm så det är inte kul att gå omkring och kolla ens. Jag föredrar faktiskt nätshopping än att gå i butiker. Jag gillar ju inte shopping egentligen men kläder måste man ju ha. Vi går ju snart mot varmare tider så min vårgarderob kommer fyllas på lite nu och då här framöver.
 
 
Allt detta klickade jag hem från H&M nyss. ÄLSKAR grått,svart, vitt och beiget!! Vita jeans är även ett måste i vår. Så himla färscht och snyggt. Dessa färger kommer jag bära mycket av i vår och sommar.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela