missmk

Live your life before someone else does

Bra helg

Publicerad 2013-03-10 23:04:33 i Allmänt,

 
Vilken trevlig kväll det blev igår. Jag mötte upp Håkan och Stefan vid Sergels Torg. Därifrån tog vi taxi till söder där vi först var uppe i Skybaren, sen Malmen och till slut på ett ställe som heter Ett Ställe. Haha vilka roliga namn dom har på ställen här.
När vi var på Malmen sprang jag även på Josefina och hennes kompisar. Haha så sjukt att man träffar folk man känner överallt i den här staden. Lilla Stockholm!
Det var jättekul att träffa grabbarna igår. Vi har inte setts på nästan ett år kom vi fram till. Idag har jag legat i soffan heeela dagen och tittat på skidor och sovit om vartannat. Ingen bra söndag då jag har varit helt slut och sen fick inte Sverige en ända medalj av alla lopp som gick idag. Fan!
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela