missmk

Live your life before someone else does

Dyrbar egen tid!

Publicerad 2013-03-09 01:04:00 i Allmänt,

Ikväll har jag bara umgåtts med mig själv och legat på soffan och njutit av ensamheten. Det är inte så ofta som jag är ensam annars nämligen så jag uppskattar verkligen dom gångerna jag är det. Är det inte jobb så hälsar jag på vänner eller sitter och pluggar. Men så himla skönt att bara få vara för sig själv ibland och bara vara! Tyst och lugnt runtomkring och man kan göra precis som man vill. Men missförstå mig rätt. Jag älskar ju att umgås med alla jag har runt mig också förstås. :) Men ibland är det bara såååå skönt att stänga ute omvärlden ett tag. Jag var och handlade ikväll och sen när jag kom hem gjorde jag té och tände ljus. Mys!
 
 
Om ni gillar té så kan jag verkligen rekommendera detta! Det är inte bara nyttigt då det är grönt té utan även riktigt gott. Det har en mintsmak som påminner om en blandning av grönt té och tandkräm. Kanske låter lite läskigt men det är en otroligt fräsch smak. Honung är även ett måste i mitt té, gott och nyttigt! Måste köpa med mig en sådan flaska till jobbet också!
I brist på annat :)
 
 
 
Trappstegen fick bli en ljushållare ikväll. Fint va mamma? ;)
 
Nu ska jag sova skönt. Imorgon ska jag hälsa på Emma i hennes nya lägenhet och senare på kvällen ska jag träffa två kompisar hemifrån Gävletrakten nämligen Stefan och Håkan som är på besök i stan. Har inte träffat dom på jättelänge så det ska bli kul!
 
Sov gott! 
 
9E87wO on Make A Gif, Animated Gifs
 

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2013-03-10 14:53:04

Vad fint du har gjort det. Ibland behövs det så lite för att det ska bli mysigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela