missmk

Live your life before someone else does

Efter p-mötet...

Publicerad 2013-03-30 11:46:32 i Allmänt,

 
 
 
... i måndags drog jag och mina kollegor till Vapiano och drack och åt mat. Kändes konstigt att sitta och äta tillsammans när vi alla var privatklädda. Det är inte ofta vi alla samlas på det viset liksom :) Men mycket trevligt när det väl händer. Här är delar av gänget, Alexandra, Yvette och Eric.
 
Nu jobbar jag och Yvette helgen. Nästa helg är jag ledig och då ska jag äntligen hem till Karlholm/Gävle igen och hälsa på alla mina fina nära och kära! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela