missmk

Live your life before someone else does

En dag på Hovet

Publicerad 2013-03-03 12:09:28 i Allmänt,

 
Igår kom mamma och pappa till mig igen över dagen. Jag bjöd dom på hockeyn. Det var riktigt roligt. Mamma som annars är den mest ointresserade människan när det kommer till sport, satt och gestikulerade och skrek mest under matchen haha. Det var så otroligt kul att vara Brynäsare igår på Hovet må ni tro. Jag träffade mycket roligt folk och trots att man enligt många hejade på "fel" lag så var det en riktigt bra stämning. Jag träffade även ett gäng glada Gävlebor som hade kommit i busslass. Kul att prata med folk hemifrån!
Efter matchen på kvällen sedan så träffade jag några djurgårdare som var så lyckliga över Brynäs vinst att dom nästan grät. Haha. Det är en hemsk rivalitet mellan AIK och Djurgården i den här staden nämligen.
 
 
En glad och mycket trogen supporter innan matchen.
 
 
Nöjd klack tror jag :) Gud vilken dålig kvalité det blir på mina bilder numer ser jag. Måste köpa ny mobil!
 
 

Efter matchen mötte jag upp min snygga kompis och före detta kollega Josefina. Vi åkte upp till Skybaren på Radison Royal Wiking och drack lite. Vi har inte setts på 3 månader då hon och hennes kille har varit utomlands. Det blev mycket prat och många skratt. Supertrevligt! :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela