missmk

Live your life before someone else does

Ett år har gått

Publicerad 2013-03-09 15:53:00 i Allmänt,

 
 
Imorgon kommer min älskade vän Sofia hem från Australien! Hon har bott i landet down under i ett år nu. Helt otroligt vad fort tiden har gått. Det kändes som om det var igår som jag sa hej då till henne.
Dock är det synd om henne att hon kommer hem då hon är lite nere. Hon har ju kärat ner sig i stället där hon bor och har även kärat ner sig i en kille där borta under denna tid. Dom har varit tillsammans ett tag nu och imorgon åker hon hem till Sverige. Usch och fy så tråkigt för dom båda.
Sofia skrev till mig här om dagen och frågade om jag kommer vara i närheten av Tierp nästa vecka för att hon behövde bli uppiggad. Det kommer dock dröja någon månad innan vi kan ses då jag inte kommer hem än. Men hon kommer till Stockholm och hälsar på snart har vi sagt.
Tycker som sagt så synd om både Sofia och hennes kille. Jag vet ju själv hur jobbigt det är med distansförhållande. Det är riktigt påfrestande men även så himla härligt när man väl ses igen. Jag har ju bara erfarenhet inom Sveriges gränser men detta handlar ju om andra sidan jorden! Lider verkligen med dom. Fy vad hemskt!
 
Men jag är glad att hon kommer hem i alla fall!!!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela