missmk

Live your life before someone else does

Fiskar i väggen?

Publicerad 2013-03-06 00:06:00 i Allmänt,

På jobbet har vi ett stoooort akvarium i väggen vilket jag tycker är så himla snyggt!! Jag skulle väldigt gärna vilja ha det i mitt framtida hus MEN inte om jag behöver sköta om det själv. Det skulle nog nämligen ta några dagar att få det rent... På jobbet har vi ju en firma som tar hand om det och sen renar det sig själv på något konstigt sätt (moderna saker som jag inte förstår mig på) ;) så om det går att ordna att akvariet sköter om sig själv skulle jag inte tveka att skaffa det. Bara jag slipper göra det själv som sagt. :)
 
Här kommer lite härlig inspiration när det kommer till inredning och akvarium i väggen.
 

Jag har inte tänkt på det förr men gud vad snyggt att blanda lila och grått!
 

Fräscht med vitt och lite färgdetaljer. Jag älskar även dessa höga fönster!
 
 
Snygg kombination av väggen och spotlights!
 
 
Fint akvarium!
 
Nu ska jag kolla på Sex and the City och sen krypa ner i sängen.
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela