missmk

Live your life before someone else does

Förälder i nattvimlet?

Publicerad 2013-03-17 04:21:03 i Allmänt,

 
 

Så himla kul att träffa Cindy ikväll! Har saknat henne jättemycket!
 

Sergels Torg. Även kallad Plattan. Min taxiresa hem! (Har aldrig uppskattat att komma hem så mycket som jag gjorde ikväll).
 
Oj oj vilken kväll. Jag har mer känt mig som en fröken till en trotsig högskoleklass än en vanlig tjej ute i nattvimlet. Vi började i Skybaren och åkte sedan till Berns.
Berns som jag fattade tycke för sedan sist jag var där, hade istället förvandlats till en ungdomsgård där den ena tonåringen var värre än den andra. Jag och Cindy glodde på varandra hela kvällen med hakan i backen. Det var BARA små söta pojkar och flickor på Berns ikväll. Så små att dom inte ens kände igen dom gamla klassiska 80- och 90-tals hitsen som spelades för fullt.
 
En liten grabb började prata med mig i baren och frågade hur gammal jag var. "Ja du jag kan nog lätt säga att jag skulle kunna vara din mormor faktiskt. Nästan.", sa jag. När han sedan fick höra att jag var född 86 så blev hans ögon stora som golfbollar och han fick ur sig: "Oj, jaha, hmm.. eh. Vad gammal du är." Tack för den din lilla snorvalp! 
 
Cindy och jag konstaterade att vi måste söka upp ställen i den här stan där det är stenhård 25 års gräns där dom inte tillåter små skitungar att entra stället.

Aja vi hade en jättetrevlig kväll trots allt. Nu ska jag stänga mina blå. Jobb imorgon igen. Sov sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela