missmk

Live your life before someone else does

Har förstört en hel dag + mobilen!

Publicerad 2013-03-24 20:09:37 i Allmänt,

 
Igår åkte vi till Hötorget på dagen och tog en öl på en irländsk pub. Där träffade vi en massa roligt folk. Så pass roliga att vi satt och skrattade konstant. Efter det tog vi en liten shoppingrunda innan vi åkte hem och åt och gjorde oss klara inför kvällen. Vi mötte upp Jocke på East och sedan gick vi till Soap Bar. Mitt premiärbesök där. Det var jättetrevligt. Träffade även på min kompis Emma där inne vilket var kul. När klockan sedan slog tre hade inte Madelene Karlsson fått nog av nattlivet utan var hur pigg som helst. Det slutade med att jag, Marie och Jocke drog vidare till Solidaritet som har öppet till kl 5. Vi kom sedan hem halv 6 och kokade nudlar innan vi nästan somnade ståendes.

Lite berusad som jag var råkade jag även tappa min mobil i golvet så att den återigen sprack på baksidan. Det till och med rasar delar ifrån den. Men den fungerar! Haha. Måste verkligen köpa ny eller laga omedelbart.

Idag har jag legat i soffan hela dagen och knappt rört mig ur fläcken. Men det var det värt för vi har haft en riktigt trevlig helg.
 
 

En rolig irländare inne på The Dubliner.
 

Soap Bar.
 
 
Vi!
 
 
Ingen vacker syn på söndagar ;)
 
Nu sitter jag och väntar på Partaj som har premiär klockan 21. Jag fullkomligen avgudar Christine Meltzer. Ska bli kul att se henne som Gunilla Persson ikväll. Hahaha jag skrattar redan ihjäl mig.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela