missmk

Live your life before someone else does

Horror

Publicerad 2013-03-20 10:40:03 i Allmänt,

 
Nu vet jag hur skräckfilmerna får fram hemska monster - de använder sig av photoshop precis som jag har gjort ;) Haha. Jag blev på riktigt lite rädd för mig själv när jag såg denna bild efter att ha mixtrat med den. Jag ser ju verkligen HEMSK ut. Och med mina ljusa ögon så ökar skräcknivån en aning. Jag har ju hört förr att jag skulle passa bra i en skräckfilm tack vare mina ljusa "psykopatiska" ögon och ja, undrar om jag inte börja hålla med faktiskt. :)
 

The Ring?
 
 
Lite bättre :)
 
 
 
 
 
Kul att mixtra med bilder.
 
Nu ska jag snart åka iväg till Slussen och luncha med Emelie. Sen väntar jobb.
 
Kram!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-20 11:39:55

Hej!

Halkade in på din blogg av en ren slump nyss och blev helt mållös av dina bilder. Du är skrämmande lik Transformers-tjejen Megan Fox!!! Hon blev utsedd till en av världens vackraste kvinnor för någon vecka sedan såg jag ;-)

Ha det bra!
/Anders

Postat av: Madde

Publicerad 2013-03-25 21:36:06

Hej! Ledsen för sent svar. Hehe ja vad svarar man på det? Tack då antar jag! Fast jag föredrar ju att vara lik mig själv ;) Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela