missmk

Live your life before someone else does

Kl 06.00 imorgon bitti publiceras min första artikel

Publicerad 2013-03-13 21:55:00 i Allmänt,

 
Har varit ledig idag och suttit med en skoluppgift hela dagen. Vi har deadline imorgon. Det är den sista uppgiften innan examensarbetet där vi ska skriva en debattartikel om vad vi vill och publicera den på sidor som drivs av medborgarjournalistik.
Jag älskar debattartiklar. Det är en av mina favoriter och något som jag sedan vill jobba med. Jag valde att skriva om näthat som alltid är ett aktuellt ämne. Allra helst nu när en ung flicka precis har tagit livet av sig på grund av detta.
Min artikel heter "När näthatet dödar" och kommer att publiceras imorgon bitti kl 06.00 har jag fått veta av redaktionen på webbsidan.
Mer om detta får ni veta i morgon eller fredag. :)
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela