missmk

Live your life before someone else does

Kollar resor

Publicerad 2013-03-31 21:17:23 i Allmänt,

Kylan håller i sig och jag har aldrig varit så less någonsin! Har till och med blivit krasslig nu. Lite feber om kvällarna och konstig i halsen och jag tror det har att göra med kylan på kvällarna i kombination med plusgraderna på dagarna och alla promenader jag går om dagarna.
 
Nu har jag fått nog och sitter och kollar resor. Thailand har funnits i tankarna men det är ju så vanligt resemål. Var och varannan åker ju dit nuförtiden. Jag skulle vilja åka till ett ställe dit inte så många åker. Typ, L.A, Mexico, Kap Verde eller Dominkanska Republiken men det blir för dyrt :(

Jag får nog nöja mig med något land i Europa.
 
 
 
Vill bara ligga på stranden, bli brun, lyssna på musik, dricka en god drink, äta god mat, njuta av VÄRMEN och miljön runtomkring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela