missmk

Live your life before someone else does

Monster i magen?

Publicerad 2013-03-12 14:28:43 i Allmänt,

 
 
Haha rätt likt ju!!!
 
Fy fasiken vad rädd jag skulle bli om jag fick se detta i min egen mage. Kul och  veta att man går runt och väntar en liten varselse som är skrämmande lik en figur i Star Wars. ;)
 
Jag tycker det är så jäkla häftigt att få se hur ens barn ser ut på ultraljudet innan han/hon ens är född. Vem kommer barnet bli mest lik? Mig eller blivande pappan? Hur kommer barnet se ut? Mörkt eller ljust hår? Blir han/hon lång eller kort? Vilken personlighet får barnet? Åh vad spännande det ska bli att få se allt detta någon gång i framtiden när det är dags för en själv.
Men jag önskar ingen Star Wars-figur tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela