missmk

Live your life before someone else does

När du får oväntat besök...?

Publicerad 2013-03-08 01:19:00 i Allmänt,

 
 
Gissa om jag blev chockad när jag fick se denna lilla filur i min mat igår efter flera tuggor??!
Jag hämtade mat från Vapiano och åt på jobbet. Min kollega Sofia satt och hulkade sig och sa upprepade gånger: "Åh fy fan, åh fy fan", efter att ha tittat ner i min mat. Jag är inte så känslig faktiskt. Jag trodde jag skulle vara det men nej jag tyckte inte att det var så farligt. En liten snigel liksom? Dom är ju till och med söta! Hellre en snigel än en häst ;)
Jag gick snällt tillbaka till mina kompisar på Vapiano. Dom behandlade mig som en drottning när dom fick se vad jag hade i min mat. Jag fick ny mat, ny dricka och efterrätt gratis PLUS att jag fick pengarna tillbaka. Deras högsta chef kom även och tog i hand på mig och beklagade. Jag sa: "Ni ska vara glada att det var jag som fick snigeln i maten och inte någon psykopat som hade kommit in och skjutit ner er nu eller gått upp till Aftonbladet och krävt att detta skulle stå med på första sidan."
Slutet gott allting gott i alla fall. Vapiano skötte det hela riktigt snyggt och jag är väldigt nöjd med den proffsiga serivcen dom gav mig. Jag kommer definitvt inte sluta äta där bara för att detta hände... Det kommer dock alla mina känsliga kollegor att göra ;)
 
Ikväll har jag varit hem till Josefina och hennes kille Johannes. Jag blev bjuden på mat som hör och häpna, inte innehöll något djur ;)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela