missmk

Live your life before someone else does

Onsdag

Publicerad 2013-03-21 00:05:00 i Allmänt,

 
 
Idag var jag och Emelie till detta fina ställe som heter Muggen som ligger vid Slussen. Fint ställe men DYRT! Jag tog en chokladboll och en pepsi och det kostade 70 kr! Och alla mackor på detta ställe, alltså nu pratar vi cafémackor som egentligen inte är så märkvärdiga. Dessa kostade 105 kr styck (!). Aja, ibland får man unna sig lite.
 
Efter det gick vi omkring på Södermalm och kollade i butiker. Vi båda hittade massor med fina saker/kläder som vi ville ha. Men vi stod emot frestelsen och tänkte istället på vår ekonomi. ;)
 
 
Vi gick in på Akademibokhandeln och där hittade jag NÅGRA tidningar. Som ni ser så har jag ett antal tidningar att mejla för frilansuppdrag. Jag menar, någon av dessa måste ju nappa ;) Den som är inringad (BröllopsGuiden) ägs av min kompis Josefinas mamma. Josefinas kille jobbar även som säljare på denna tidning.
 
 
Bläddrade lite i denna idag och den verkar jättebra! Kan verkligen rekommendera den om det är någon av er som ska gifta sig snart! :)
 
 
 
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela