missmk

Live your life before someone else does

Små båtar

Publicerad 2013-03-08 22:34:59 i Allmänt,

Det var jättekul att gå omkring och kika på mässan idag. Det var vid upprepade tillfällen som jag gick och släpade hakan i backen...
 
 
Jag ångrar att jag inte ställde mig bredvid den här motorn. Den var både längre och bredare än mig. Haha, sjukt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var enligt pappa den största båten som fanns på hela mässan. Den var över 20 meter lång och kostar väl säkert runt 15-20 miljoner.
 
 
 
Jag älskar seglarjackor!! Här är två stycken supersnygga som jag fick syn på. Den jackan på den sista bilden vill jag ha!
 
Hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll borta i Älvsjö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela