missmk

Live your life before someone else does

Stockholm sover

Publicerad 2013-03-16 13:24:25 i Allmänt,

 
Såhär såg det ut på Kungsgatan i morse när jag gick till jobbet. Jag var i stort sätt helt ensam. Konstig känsla att vara ensam på gatorna i Sveriges största stad :) Men sååå skönt!
 
 
Jag jobbar med Yvette i helgen. Vi jobbar tillsammans varje helg vilket vi tycker är superkul! Efter jobbet ska jag hem och vila en stund och sen ska jag ut och ta ett glas (eller två)  med min kompis och före detta kollega Cindy som slutade hos oss för drygt 3 veckor sedan. Saknar henne här på jobbet. :(
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela