missmk

Live your life before someone else does

Träningskläder

Publicerad 2013-03-30 15:23:00 i Allmänt,

 
Snart är våren här och då kommer jag gå ut och gå mer än jag brukar göra nu. Beställde dessa kläder och skor igår. 
Jag går minst 20-30 minuter varje dag då jag går till jobbet och sen brukar jag även gå lite extra långt när jag är på väg hem. Så himla skönt. När mina träningskläder kommer ska jag även börja jogga längs fantastiskt fina Norrmälarstrand som jag så tacksamt bor väldigt nära.
Det märks att det ända som behövs för att hålla sig i form är att gå raska promenader. Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela