missmk

Live your life before someone else does

Vill flytta till hus!

Publicerad 2013-03-04 02:35:00 i Allmänt,

Sen jag flyttade till Stockholm så har jag på skojs skull kollat runt på hus utanför stan som jag skulle kunna flytta till. Nacka är den kommunen jag helst av allt skulle vilja bo i med tanke på att det är mycket vatten runt omkring. Jag känner till den delen bäst också i och med att skolan ligger där. Det är så otroligt fint där ute så det inte är klokt. Vågar inte ens tänka mig hur det ser ut där på somrarna. MEN det är även ett av de dyraste ställena att bo på i den här stan... såklart :/
 
Här ser ni ett av alla hus där ute. Detta ligger på Solsidan. Prislapp? 29,9 miljoner.
 
 
Jag ger mig fan på att folk som bor så här fint med vattnet så nära lever längre än andra. Det är klart att man blir mindre stressad som människa genom att se denna vy varje dag än att bo mitt inne i stan. Tänk att få vakna harmonisk varje dag genom att titta på denna utsikt :)
 
 
Ska jag slå till? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela