missmk

Live your life before someone else does

Kontrasterna i mitt liv

Publicerad 2013-05-09 02:06:00 i Allmänt,

 
Sov till kl 11.30 idag och är därför fortfarande vaken. Har legat apatisk på soffan sen jag kom hem från jobbet och kollat på värdelösa och pinsamma youtubeklipp. Har lite ångest över att jag har ödslat några timmar av mitt liv på meningslöst skit!
 
Nu ska jag försöka falla in i djup sömn för att möta morgondagen då min älskade pappa kommer och hälsar på. Vilka kontraster till helger jag är med om. Förra helgen blev det lite överklassvarning när vi var och glassade runt på NK och löpte amok med bankkorten (hujeda mig), för att denna helg umgås med pappa, dricka öl på en pub och titta på hockey.
Jag måste ju säga att det sistnämnda leverne är det jag trivs bäst med att göra. Jag har aldrig varit en typisk tjej som gillar shopping, nagellack och storstäder (även om det kan vara kul ibland). Ge mig istället lantluft, sol, vatten, strand, en iskall öl, barhäng, grillning/middag med vänner, spabesök, snowboardbacke, en hockeymatch på plats, en bra konsert, utflykter/resor och jag är lyckligare än en nykär tonåring som är hög på endorfiner.
 
Sweet dreams.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela