missmk

Live your life before someone else does

Äntligen ledig helg

Publicerad 2013-05-04 01:41:00 i Allmänt,

 
"Promenadade" idag med. ;) Det har blivit som en drog för mig.
 
Jobbade extra ikväll. Vi har kallat denna helg för "helvetes helgen" hur länge som helst nu. Anledningen till detta är för att både hockey-VM och Bruce Springsteen gästar stan. Hotellen är fullbokade i hela stan och det märks. Kaos är ju bara förnamnet.
 
Men nu är jag äntligen ledig imorgon och på söndag. Öppnade en Staropramen så fort jag kom hem och njöt av varje droppe. Bäst att sova nu så jag är utvilad när min fina vän Sofia kommrt hit. Det ska bli så kul och mysigt att ha henne här.
 
83NtpX on Make A Gif, Animated Gifs
 
Puss och god natt kära läsare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela