missmk

Live your life before someone else does

Blommor

Publicerad 2013-05-23 00:33:21 i Allmänt,

Något jag har blivit intresserad av på äldre dagar är blommor! Jag tycker det är så himla fint med att bara ha en vas på bordet med fina rosor eller tulpaner. Detta är något jag aldrig tidigare har varit intresserad av. Jag har varit värre än en kille ibland med att inte ha något i fönstren. Jag tror fasiken att killar ha varit bättre än mig på blommor. Gud vad tråkig jag har varit tidigare. :)
 
Nu är det superkul att gå och titta på fina blommor och bestämma vilka man ska ha i vaser och i fönstren. Idag var jag och köpte nya blommor till mitt fönster i vardagsrummet och sen köpte jag även rosor att ha på bordet i köket.
 
 
 
Förälskade mig i denna afrikanska lilja! Jag behövde inte fundera så länge innan jag slog till.
 

Fint att blanda vita och röda rosor tycker jag.
 
 
Slumpigt nog fick jag ännu mer blommor senare under dagen. En jättesnäll gäst på jobbet kom och gav mig denna superfina bukett!
 
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela