missmk

Live your life before someone else does

Dags att boka

Publicerad 2013-05-29 22:56:00 i Allmänt,

Införskaffade en ny klocka och det fina iPhoneskalet från Chanel idag. Mycket nöjd. Jag gillar tydligen guld numera. :)
 
Efter min lilla shoppingtur gick jag till Coffice och mötte upp Catherine. Underbara fantastiska människa! Åh vad tacksam jag är över att ha så fina människor i mitt liv. Vi pratade mycket om vad vi vill och är ute efter i journalistbranschen. Hur vi kan stötta varandra på vägen och gav varandra tips och råd. Vi kommer ses mycket framöver. Catherine håller på skriver en bok om en väldigt intressant grrej som framför allt tjejer lider av som kommer släppas inom en snar framtid. Jag har fått äran att läsa i genom och hjälpa henne att rätta eventuella språkfel med mera innan den går vidare. Ska bli otroligt spännande att läsa.
 
Nu håller jag på med detta. Ska nog bara boka ditresa än så länge så får jag se när jag känner för att åka hem. Marie och jag åker till Tylösand helgen efter så jag lär hem och packa om väskan innan dess i alla fall.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela