missmk

Live your life before someone else does

Det är någon som försöker säga mig något

Publicerad 2013-05-08 23:08:15 i Allmänt,

Jag tror på det här med att det finns en mening med allt. Att det poppar upp en massa tecken i ens liv ibland och signaler som man ska lyssna på. Idag har varit en sådan dag.
 

I natt drömde jag att jag var hemma i Gävle och umgicks med nära och kära. När jag sedan gick till jobbet på eftermiddagen fick jag se TVÅ sådana här bussar som stod parkerade på Klarabergsviadukten mitt i stan. När jag kom till jobbet var de första gästerna jag checkade in ifrån Gävle. Någon timme efter det checkde min kollega Alexandra in en pratglad kvinna som kom ifrån Gävle.
Efter en stund ringde telefonen. Vad tror ni det står på displayen? Ett 026-nummer från - Gävle. Hmm. Tur att jag ska hem dit om en vecka. För det verkar som om det kanske kommer hända något roligt då. :) Allt detta kan liksom inte vara en slump. Fullstänidgt omöjligt om ni frågar mig, hehe. För det finns som sagt en mening med allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela