missmk

Live your life before someone else does

Härlig dag och kväll

Publicerad 2013-05-02 00:42:39 i Allmänt,

 
Har haft en superhärlig dag idag! När jag vaknade imorse gick jag först ut och gick i en timme. Var sedan in på Gina Tricot och handlade några basplagg som det var ont om. Senare på eftermiddagen åkte jag hem till Josefina. Vi gick och köpte en varsin blandsallad och satte oss på hennes balkong i kvällsolen. Så himla mysigt och skönt!
 
Sen ringde min kompis Stefan som var på besök i Stockholm och frågade vad jag hade för mig. Det slutade med att jag begav mig till Himlen därtill på söder och tog en öl med han och Max. Fasiken vad jag uppskattar att ha killkompisar. Killar är så himla lätta och roliga att vara med och sen är dom även så mån om en. Det är även så kul att dela erfarenheter, tips och råd med varandra vad gäller det motsatta könet. :) Vi satt även och pratade gamla minnen. Jag berättade för Max att jag HATADE Stefan första gången jag träffade honom. Jag tyckte att han var den mest elaka människan som gick i ett par skor. Men jag ändrade uppfattning och efter några år blev vi istället vänner. :)
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag först lämna in en uppgift i skolan, luncha med Emelie och sen jobba eftermiddag.

Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela