missmk

Live your life before someone else does

Jag och Keith Flint har något gemensamt

Publicerad 2013-05-12 12:57:00 i Allmänt,

När jag gick i 4-6:an var jag inte som alla andra flickor som gillade Spice Girls och klädde mig i små söta sommarklänningar, med hästsvans och med en My Little ponny-figur i handen. Jag tyckte bland annat att klänningar var det töntigaste som fanns. Dock var jag med i en talangtävling en gång i skolan där jag och 4 tjejer klädde ut oss till Spice Girls-tjejerna. Då var jag den tuffa Sporty Spice (Mel C) och vägrade vara någon annan.
 
Jag var mer som en kille och gick alltid i adidasbyxor, collegetröja med pagefrisyr och AVGUDADE Prodigy. Tyvärr så kunde jag aldrig lyssna på dom medans jag var hemma då mamma och pappa tyckte det var det värsta oväsendet dom någonsin hade hört och typ hotade med att slänga ut min stereo genom fönstret om jag skruvade upp volymen.
 
Jag och Yvette började prata om Prodigy på jobbet. Hon älskade också dom förr. Vi diskuterade gruppen en stund. Sen googlade jag på skojs skull min favorit i bandet, sångaren Keith Flint. Det visar ju sig att vi har en sak gemensamt. Vi fyller nämligen år på samma dag den 17 september. Haha oj oj vad häftigt jag hade tyckt att det varit om jag vetat om det när jag var liten. Han som var min stora idol!
 
 
 
 
Så här ser han ut idag. Lite normalare och finare. 44 år gammal. Han ser dock ut att vara max 30-35. :S
 
 
 
Jag som tänkte hela tiden när jag var liten hur mamma och pappa kunde tycka att detta var ett sådant oväsen men ja idag förstår jag dom fullt ut. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela