missmk

Live your life before someone else does

Jag skrämmer slag på folk

Publicerad 2013-05-15 01:18:00 i Allmänt,

 
Z7fbaB on Make A Gif, Animated Gifs
 
Trivs som allra bäst och känner mig som mest bevkäm och snyggast i denna klädsel. Så otroligt skönt att gå omkring i sådana här tröjor och keps och bara vara när man är ledig och inte gör ett dugg. Fantastiskt! :)
 
Gick ut på en kort "nattpromenad" runt kvarteret nyss. Svettades så mycket inomhus att jag behövde lite luft. När jag går runt ett hörn krockar jag med en kille som blir livrädd för mig när vi möter varandras blickar. Han hade hörlurar i öronen och hörde inte att jag kom så det var förmodligen därför han blev så rädd. Där kom jag med trött blick, sammanbitet ansiktsuttryck, mörk keps och mörk huva över huvudet. Haha stackarn.
 
Mig vill man alltså inte möta ensam i en park mitt i natten. ;)
 
Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-15 02:51:25

Tjejer är sexigast i sportkläder så det har du rätt i. Fy fan va vacker du är!! Skit fina drag och sanslöst fina läppar. Inte dåligt att vara en blandning av världens vackraste kivnnor Megan fox och Angelina jolie ;-)
/C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela