missmk

Live your life before someone else does

Lugn och skön Valborg

Publicerad 2013-05-01 00:12:00 i Allmänt,

 
Fina bilder på vår vackra huvudstad som jag tog under min promenad på väg till jobbet idag. Jag ska ta mig till Kungsträdgården nu här i slutet på maj också tänkte jag och ta bilder på dom otroligt fina och kända träden som blommor där. Det ska tydligen vara något utöver det vanliga sägs det. :)
 
Har haft en skön Valborg och det har varit väldigt lugnt på jobbet. Våran chef kom in och sa hej på eftermiddagen också. Jag och han delade på en pizza från Vapiano som han bjöd på. Tackar! Sen fick jag (precis innan jag skulle gå hem nästan) reda på att jag får vara ledig imorgon. Gud vilken lyx! Så imorgon ska jag plugga lite, gå en promenad och träffa Josefina.
 
 
Minns knappt sist jag klädde upp mig och gick ut och träffade folk. Har bara varit hemma och tagit hand om mig själv ett tag nu. Tänkte gå ut ikväll när jag blev ledig imorgon men nej, soffan lockade mer. Jag ringde min kära pappa och pratade lite istället. Längtar efter honom och ser fram emot nästa vecka då han kommer hit. Vi ska se Sverige-Kanada i Globen. Efter vi hade pratat somnaade jag på soffan och vaknade nyss.
 
På lördag får jag däremot klä upp mig igen och gå ut då Sofia kommer hit och hälsar på. Vi ska ut och käka och ha en hel utekväll. Ska bli såååå kul!! Vi har pratat lite om att resa i höst. Jag är jättesugen på USA igen. Just nu kostar tur och retur till Los Angeles 6 000 kr. Billigt ju! Sen vill vi åka till Las Vegas därifrån. Med tanke på att bensinen är så billig i Californien så blir det nog inte så dyrt heller. Åh vad jag vill dit!
 
Puss och god natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela