missmk

Live your life before someone else does

Många härliga skratt på jobbet ikväll

Publicerad 2013-05-10 21:21:38 i Allmänt,

 
Hahaha så jäkla kul! Detta är verkligen min humor. Dålig men hysteriskt rolig humor. :)
 
 Jag och min kollega Yvette har exakt samma humor. När vi såg den här bilden skrattade vi gott. Sen höll det på sluta i katastrof på jobbet tidigare ikväll när jag skulle hjälpa en brittisk man med hur han lättast kan ta sig ut till Djurgården. Jag vände mig om till Yvette och frågade: "Vad fan heter spårvagn på engelska?" Yvette svarar: "Det heter tramp". Varav jag säger: "Men va, driver du med mig?! Tramp betyder slampa på engelska Yvette!"
Hon tittar på mig och ser ut som ett frågetecken och googlar genast och bryter ut i asgarv. Ordet vi sökte var "tram" och inte "tramp". Haha. Tur att det var jag som pratade med gästen och inte hon för då hade hon gjort bort sig rejält. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela