missmk

Live your life before someone else does

Nu är den allra sista uppgiften inlämand!

Publicerad 2013-05-13 19:47:11 i Allmänt,

Nu har jag lämnat in den allra sista uppgiften och min fantastiska lärare har redan läst igenom den. Jag fick ett personligt mail av honom för en timme sedan och blev otroligt glad av hans ord. Det som han skriver om mig är helt tack vare honom (och alla andra lärare och föreläsare). Det är dem som format mig till att ha utvecklats under den här tiden.
 
 
Det finns massor kvar att lära sig och jag tror inte att man kan bli helt felfri i det här yrket. Men vad konstigt det är med hur man ser på sig själv. Jag har känt hela tiden att jag inte riktigt "räcker till" när det gäller att hitta bra historier och att ha något att skriva om. Bra ämnen så att säga. Men jag har tydligen haft fel uppfattning om mig själv där. Det är ju enligt Mats en av mina starkaste sidor. Det var riktigt kul att höra för det är något av det svåraste som finns i den här branschen tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela