missmk

Live your life before someone else does

Skämskudden har åkt fram

Publicerad 2013-05-14 22:47:00 i Allmänt,

 
Sitter och tittar på semifinalen av Eurovision och skäms! Stackars Mede. Hon får fejkskratta gång på gång när hon intervjuar artisterna i Green Room. Det syns tydligt på henne att hon är fullständigt uttråkad. Kunde dom inte ha två programledare åtminstone?? Varför ska hon stå där och behöva göra allt själv kan tyckas? Lite taskigt.
 
Tanken var att jag skulle börja packa idag när jag kom hem från jobbet men jag somnade istället och vaknade för en timme sedan. Ska försöka packa lite nu istället. Jag åker ju hemåt på torsdag. Ska vara hemma över helgen och gå ut och dricka någon drink med Marie på lördagkväll. Mamma och pappa åker till London på torsdag så jag kommer se efter deras hus över helgen.
 
Nej... packa var det. :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela