missmk

Live your life before someone else does

Utvärderingen gör mig rörd

Publicerad 2013-05-10 10:17:00 i Allmänt,

 
Efter att slutuppgiften ska vara finslipad och inlämnad på måndag följer en utvärdering. Där ska vi skriva om våra tankar kring utbildningen, alla som har föreläst, lärarna, skolan med mera. Sex av mina klasskompisar är klara med deras utvärdering redan nu och jag blev uppriktigt rörd när jag läste vad de hade skrivit.
 
Kommer verkligen sakna alla härliga klasskompisar! Den här tiden med dom och alla träffar på skolan har fått mig till en helt ny människa på något vis. Vi alla har varit så himla olika. Olika personligheter, olika viljor, olika mål i livet med mera. Detta har gjort att jag har stormtrivts i deras sällskap och verkligen känt att jag kan vara mig själv fullt ut (det är jag även annars också men det har varit något speciellt med att få vara en del av den här klassen och lärarna). Jag är så nöjd med den här tiden och är verkligen ledsen att vi alla skiljs åt. Jag är så tacksam att jag har fått lära känna helt underbara personer med en otrolig positiv inställning till livet. Även så kul att vi är så utspridda i landet. 
 
Kommer sakna allihopa!
 
 
 
 
 
Haha Fredrik Krook från Alingsås kommer jag aldrig att glömma. Fantastiskt rolig människa!!!
 
 
 
 
 
Om exakt en vecka slutar vi skolan... Fasiken vad stolt jag är över mig själv att jag har klarat av detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela