missmk

Live your life before someone else does

Vi var överallt igår

Publicerad 2013-05-19 13:18:00 i Allmänt,

Kräftan!
 
La mig i solen i en halvtimme igår och det ledde till att jag brände mig. Jag har haft ganska svårt att bli brun när jag var yngre men nu på äldre dagar krävs det inte många minuter i solen innan jag är stekt. Som tur är så är det röda borta nu. Skönt!
 
Söderhielmska.
Haha oj då. När man får lite alkhol i sig så tycker man ju att man ser så prydlig ut och måste fota lite (trots att jag har noll former och världens minsta rumpa) :)
 
Marie och jag gick till Söderhielmska igår och träffade roligt folk. Sen fastnade vi på Bishop Arms då vi, så fort vi kom innanför dörren blev bjudna på öl av några killar. Vi satt där och pratade ett tag innan vi gick vidare till Helt Enkelt. Dessa tre ställen räckte dock inte utan vi gick in en sväng till Bankhuset också men det var en rejäl besvikelse igår. Nästan inge folk. Vi gick då tillbaka till Helt Enkelt igen och sen tappade vi bort varandra. Det slutade med att jag gick in på Heartbreak när det var tio minuter kvar till stängning och pratade med vakterna inne i entrén. Vi stog och diskuterade att jag har sett dom (samma killar) sedan jag var 18 år och började gå på Heartbreak. Jag frågade om dom aldrig tröttnar på att jobba som vakter nästan varje helg men nej dom gjorde dom inte.
 
Efter att jag (som för övrigt var äldst på Heartbreak) och vakterna hade diskuterat och granskat alla tonåringar som gick ut vid stängninsdags så gick jag till Mc Donalds. Köpte mängder av hamburgare och slog mig ner vid ett bord och pratade med ett gäng killar. När jag hade ätit klart och skulle gå fick jag syn på Marie. Då har vi båda suttit och ätit där inne utan att ha sett varandra haha. Mycket trevlig kväll igår!
 
Idag ser man mindre prydlig ut med samma kläder, stripigt hår och en aning illamående.
 
Nu sitter jag och kollar på reprisen av Eurovision. Jag tycker det är så patetiskt att vissa artister sjunger på deras eget språk. Man känner sig dum i huvudet som sitter och tittar på en männsika som enligt mig bara låter "bla bla bla". MEN Estlands bidrag, satan vad bra hon var. Fantastiskt fin låt trots att jag inte fattade ett dugg vad hon sjöng om.
 
Ser fram emot hockeyfinlen senare också. Det kommer nog bli en spännande drabbning. Jag och Marie stod och pratade med några Brynässpelare igår som erkände att dom var rätt less på hockey nu. Sen sa dom åt oss att alla killar som spelar fotboll är bara skit. "Lova att ni håller er till oss hockeykillar", sa dom. Haha alkoholen gör inte bara sitt för mig framför spegeln utan även för andra. ;)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela