missmk

Live your life before someone else does

Victoria Secret

Publicerad 2013-05-19 15:00:00 i Allmänt,

Hade bett mamma att köpa en body spray till mig från VS och så kommer hon hem med två stycken plus en parfym och trosor! Vilken snäll mamma jag har!! Båda flaskorna och parfymen luktar HIMMELSKT!!! Så jäkla gott! Kommer använda mig dessa flaskor varje dag. Till och med när jag sover, hehe. Dessa dofter får vem som helst att smälta, det kan jag garantera er. Jag minns att mitt ex var helt till sig av doften som jag hade förut (som jag även fick idag). Så om man vill få någon kille på fall så är det bara att spruta på sig parfym från VS så är det klart sen ;). Haha.
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela