missmk

Live your life before someone else does

Vilken dag!

Publicerad 2013-05-23 17:06:16 i Allmänt,

 
Vaknade i morse och hade lite panik över en grej. Jag ringde sjukhuset och var tvungen att få prata med en läkare som kan skriva ut lite medicin till mig IDAG, helst igår!
 
Sjukhuset där jag bor hade ingen tid men kvinnan jag pratade med på telefonen sa att det fanns en tid ute i Huddige om en timme. Det var bara att ta pendeltåget dit. Fick komma in på en gång och efter 5 minuter skickade läkaren iväg ett recept till apoteket - TACK!
 
Sen hämtade jag det och slet upp förpackningen och tog en tablett nästan innan jag var ute ur butiken. Haha. Gick och köpte lite galgar (då jag tydligen har shoppat för mycket kläder den här våren), nytt schampoo, balsam på Kicks och ett paket glass som jag åt av när jag kom hem.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela