missmk

Live your life before someone else does

Brilliant!

Publicerad 2013-09-25 23:51:00 i Allmänt,

 
 
Jag kan inte sluta titta på den här videon! Jag tycker den är helt fantastiskt bra! All koreografi och hela upplägget med att dom är utklädda och är ute i skogen på natten. Det är brilliant!!!!! Jag har väldigt livlig fantasi när det just gäller filmer och musikvideor så jag brukar ibland tänka på hur jag skulle regissera bland annat en musikvideo. Den här koreografin som finns i denna video skulle deifinitivt kunna komma ifrån mig.

Låten är även häftig och om man har lite fantasi så blir den bra. Den är pedagogisk och psykisk på ett fint sätt. Mycket bra barnlåt om inte annat! Det här är faktiskt det bästa som gjorts på länge när det gäller koreografi och upplägg. Norrmännen kan dom! :)
 
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag på utbildning internt på jobbet. Sen ska jag hem och städa. Det ser allt annat än bra ut hemma hos mig just nu. Jag fick hem en supersnygg kappa från H&M idag och det ligger plast från den över hela golvet. Så skönt det är att bo själv ibland när man bara kan ha det se ut på ett visst sätt utan att behöva bry sig eller ta hänsyn till någon annan. :)
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela