missmk

Live your life before someone else does

Hej då på ett tag

Publicerad 2013-09-01 00:15:41 i Allmänt,

 
Nu får ni ha tålamod med mina inlägg fina läsare. Jag tror inte jag kommer kunna vara inne på internet där nere då det inte finns gratis Wi-Fi eftersom vi ska bo i ett privat hus/lägenhet och inte på hotell. Så ni får som sagt ha överseende med det. Ni får väl kika in under veckan och se om jag har kunnat göra något inlägg om ni är nyfikna ;)
 
Vi ska ses kl 07.40 på cityterminalen i morgon så bäst att jag stänger mina blå nu. Jag måste erkänna att jag är lite smått rädd inför flygningen imorgon. Vi ska flyga från Nyköping - med Ryan Air! Hemska tanke va? Efter allt man läst och hört om detta flygbolag så är det ett under att det inte har skett någon riktig skandal än... men det gör väl det imorgon. Vi får väl springa bakom och skjuta på planet så att det kommer upp i luften. Och sen hamnar väl väskorna på Island eller något sådant. Hehe vilken optimist jag är va? :)
 
Ha det så bra här hemma!
 
Kramar till er alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela