missmk

Live your life before someone else does

Jag bara älskar kontrasterna under denna dag!

Publicerad 2013-09-21 01:33:00 i Allmänt,

Är faktiskt inte trött nu trots att jag gick upp kvart i 6 i morse. Inspelningen gick jättebra. Alla var så trevliga och bra. Vi hade ett riktigt team work! :) Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men vore detta för bara ett år sedan hade jag ALDRIG vågat ställt upp på detta men nu känns det annorlunda. Jag hann aldrig bli nervös heller?! Allting kändes så naturligt. Vi gjorde tre scener totalt. Ni får tycka att jag är löjlig nu men jag kommer inte att titta när avsnittet sänds på tv. Jag kommer titta långt senare efter flera veckor haha.
 
Jag ställde endast upp på detta då jag var nyfiken på att se hur det fungerar på en inspelning och för att man fick lön. Sen var det givetvis kul att få agera lite skådis. Jag var ju med i teatergruppen i mellanstadiet minns jag så lite teaterapa är jag nog ;) Jag fick lite mersmak av detta och jag vill definitivt göra detta igen. Kanske med samma gäng eller med något annat!
 
Det roliga med allt var kontrasterna! Det var jag och en till tjej som var med i klubb bubbel med dom andra tjejerna som är fasta karaktärer. Jag som kommer ifrån landet och som gillar att gå på hockey och dricka öl, och den andra tjejen som jobbar som militär och som eventuellt ska till Afghanistan nästa år. Att dom ville ha oss till att agera Östermalmstjejer är för mig en jävla gåta haha. Älskar kontrasterna på detta! Men det var jäkligt kul att driva med överklassen må ni tro. ;) Tror dock inte allt kommer med.
 
 
Pedda gör sig redo för tagning.
 
 

Pelle säger tjääna ;)
 

Efteråt var jag värd en kall öl som jag beställde på t-centralen i väntan på tåget mot Gävle.

På väg hem. Käkade på kinarestaurang och sen var jag hem till Maries mamma och hennes man. Så jäkla skönt att komma ut till landet där allt är så tyst och fridfullt.
 
 
När jag kom fram till Gävle väntade jag på att mamma och pappa skulle möta mig vid station och medans jag väntade tog jag en fika i form av detta. Var tvungen att testa en makaron eller vad det heter? ÅÅÅÅH det var ju typ det godaste jag någonsin har ätit. Helt fantastiska!
 
 

När jag kom hem till mamma och pappa var det 6 grader ute så nu har min fina Malmö Aviation-mössa åkt på för i år!
 
Nu ska jag sova kära vänner. Imorgon kommer det två små sötnosar och hälsar på, Vilja och Alvin och deras mamma. Jag har inte träffat Alvin sen han föddes. Det ska bli så mysigt att gosa med en bebis! Jag ska nog beställa en egen snart... på postorder lär det bli.
 
Sov sött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela