missmk

Live your life before someone else does

Jag kommer öka kraftigt i vikt på nya jobbet!

Publicerad 2013-09-16 23:21:00 i Allmänt,

 
 

Första dagen avklarad. Det var superkul och alla nya kollegor jag har träffat är supertrevliga!! Nästan bara tjejer allihopa i åldrarna 25-40 så jag tror jag kommer trivas superbra!

Längtar tills jag verkligen är varm i kläderna för då kommer jag få ha hand om en egen flight. Ge uppgifter och väderrapport till piloten, taxa ut planet med mera. Det är helt annolrunda än Arlanda. Där var vi bara i incheckningen och boardade i gaten. På Bromma är det mycket mer ansvar då flygplatsen är så liten. Jag gillar att ha sådär mycket ansvar. Det triggar igång mig på något sätt.

Nackdelen med det nya jobbet är att jag kommer bli en tjockis! Idag har jag smaskat i mig prinsesstårta och världens godaste croassanger som caféet intill vårt kontor bakar och skickar in till oss. Jag dör lite, kommer inte kunna motstå dessa.

Känner på mig att jag kommer trivas enormt bra. Mina nya kollegor strålar av positivitet vilket smittar av sig på alla runtomkring. Sen är det kul med alla snälla passagerare också förstås. Per Gessle kom förbi idag bland andra. Sen fick jag en blombukett av en go göteborgare. Så snällt!
 
Fina blommor.

Nu är jag trött. Mycket i huvudet nu. Så mycket att jag till och med hade glömt bort att jag fyller år imorgon.

Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela