missmk

Live your life before someone else does

Jobb på flygplats och numera också i tv

Publicerad 2013-09-18 21:51:00 i Allmänt,

 
Nu har jag jobbat tre dagar på Bromma och det känns som om jag har varit där i ett halvår redan. Själva incheckningssystemet är ju så likt Arlanda så det sitter ganska bra redan.
 
Idag fick jag vara med i Loungen, eller i Yellow Room som det heter. Där sitter alla affärsmän som har ett guldkort. Ingen annan får gå in där. Ja VIP-rum kan man säga. Så nu har jag lärt mig hur det fungerar också. :)
 
 
På fredag händer en rolig grej. Kanal 5 har kontaktat mig och frågat om jag vill medverka i en sketch med detta gäng. Var tvungen att tänka i några dagar först men tackade sedan ja då jag kommer få lön för mödan. :) Jag kommer inte ha någon replik utan det blir nog bara enkelt. Jag ska spela en "Östermalms/överklasskvinna" på ett komiskt sätt vid en middag.  Haha usch jag som inte gillar klientelet på Stureplan!
 
Det är några fler tjejer som ska vara med. Tror detta kommer bli superkul! Jag vill dock inte veta när detta ska sändas på tv för gud vad läskigt att se sig själv!! Inspelning sker 08.30 på fredag. Då ska jag vara festklädd och sminkad till tänderna. Jag har inte ens sett på Café Bärs någon gång utan vet bara att det är ett humorprogram. Haha det här kan gå hur som helst. ;)
 
 
 
Nu ska jag sova.
 
Sov gott fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela