missmk

Live your life before someone else does

Ord och inga visor!

Publicerad 2013-09-28 13:13:00 i Allmänt,

 
Nu är jag lite gladare igen. Jag har godkänt det brev som min advokat har skrivit ihop till min förra chef. Han skickade det igår. Haha snacka om ord och inga visor.
 
Det står bland annat klart och tydligt "om du inte betalar Madelene den summan det var bestämt ifrån början plus 2 000 kr extra för vad det kostar att anlita mig, senast den 11/10 2013 så kommer detta ärende tas till domstol." Och där kommer då alltså min före detta chef i så fall få lägga fram bevis på att jag har orsakat inbrottet vilket naturligtvis blir en omöjlighet för honom eftersom jag inte har gjort något.

Haha jäklar vad bra det här känns. Jag förstår verkligen inte hur man kan vara så korkad?! Det är för mig en gåta. Nu får han ju dessutom betala mer än vad han behövde göra från början. :) Men jaja, det är hans sätt att agera, jag klagar inte nu när jag vet att jag har haft rätt. Gud vad stark jag känner mig just nu. Härlig känsla :)
 
Och jag måste säga att jag är positivt överraskad över hur bra hjälp man kan få från advokater. Det här har min advokat skött så jäkla bra och det har gått så snabbt!!! Fantastiskt! :)
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela