missmk

Live your life before someone else does

NY BLOGG

Publicerad 2014-01-17 16:17:00 i Allmänt,

Hej alla!

Det var inte igår! Hoppas allt är bra med er! Jag har som ni har märkt, haft ett uppehåll med bloggen. Det har hänt så mycket i livet som jag har varit tvungen att prioritera före skrivandet. Jag var, om jag ska vara ärlig, rätt trött på att blogga för ett tag sedan också men nu har jag saknat att skriva så nu tänkte jag börja lite smått igen.
 
Ser att jag fortfarande har rätt många läsare vilket är kul och inspirerande! Jag har dock startat en ny blogg.
 
Nya adressen är:
 
www.karlssonmadde.blogg.se
 
Det har hänt en del i mitt liv på senaste tiden så den nya bloggen kommer handla om mina "karriärer" som jag älskar :) Och även om lite annat smått och gott. Mitt mål med bloggen är att vara till hjälp för dem som kanske också funderar på att bli flygvärdinna och journalist eller som bara är nyfikna och har frågor hur allt går till :)
 
Mycket nöje!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela